היי, במה אנחנו יכולים לעזור לך?

  • התחבר/הרשמה
  • מוצר שנמכר באתר
  • חופשה ונופש
  • בעיה בבית העסק
  • משלוחים
  • קניה בטוחה
  • ביטול הזמנה
  • מערכת דיוור

בטופס התחבר/הרשמה לחצו איפוס סיסמה ,הקלידו את כתובת המייל שלכם שנרשמתם לאתר, ומידי נשלח לכם מייל איפוס סיסמה

לחץ על לחצן "התחברות/הרשמה" , הזן את המייל והסיסמא שלך ולאחר מכן לחץ על "התחברות"

נכנסים ל"החשבון שלי" > "פרטי חשבון"> משנים את כתובת המייל ולוחצים על "שמירת שינויים.

לכל שובר תוקף אחר. תוקפו של השובר מופיע בעמוד הרכישה תחת "דגשים חשובים ללקוחות קופון לי" ובשובר שקיבלת מאיתנו בתום רכישת העסקה.

פרטי ההספקה מופיעים בעמוד הרכישה , הם משתנים ממוצר למוצר. יש לקרוא את "דגשים חשובים ללקוחות קופון לי" לקבלת הפרטים. במידה ולא מצאת את המידע שרצית, תמיד תוכל ליצור קשר עם הספק על מנת לוודא את זמני ההפסקה.

לחץ על כפתוח "חשבון שלי" שנמצא מצד שמאל למעלה>לוח בקרה> הזמנות. שם יופיעו כל הרכישות שלך

את השובר ניתן לממש בביקור אחד בבית העסק, אלא אם כן מצוין אחרת בפרטי העסקה. על היתרה אי אפשר לקבל זיכוי או מזומן.

הכנס לקטגוריית "חופשה ונופש" בחר את סוג החופשה שאתה מחפש. תמצא את הדיל שמתאים לך וקרא את פרטי העסקה ותיאור המוצר וודא שכל התנאים החלים על השובר מתאימים לך. בחר את התאריך בו תרצה לצאת לחופשה ורכוש את המוצר. מיד לאחר מכן יש ליצור קשר עם הספק (הפרטים מופיעים בעמוד הרכישה) ולתאם את החופשה מולו.

מיד לאחר רכישת השובר, יש ליצור קשר עם הספק, הפרטים מופיעים על גבי השובר ובעמוד הרכישה. יש לתאר את החופשה מול הספק ולבצע מולו את סגירת התאריכים. במידה ובחרת תאריך מסויים בזמן הרכישה, עלייך לתאם את החופשה לפי התאריך שמופיע בשוברך.

נסו להשיג את בית העסק באמצעות פרטי ההתקשרות המופיעים על גבי השובר שקיבלתם לאחר הרכישה. אם לאחר 7 ימי עסקים נשארתם ללא מענה מצד בית העסק, אנא פנו אלינו ב"צור קשר" עם תיאור מלא ככל האפשר של הבעיה, נא וודאו שאתם משאירים מספר טלפון שנוכל ליצור אתכם קשר בהקדם. אנחנו נדאג שבית העסק יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

ראשית כל, אנא בדוק כי השובר שלך בתוקף, שובר שלא בתוקף לא יכובד על-ידי בית העסק ולא תוכל לקבל עליו החזר מקופון לי ו/או מבית העסק. אם בית העסק מסרב לכבד את השובר שלך, פנה אלינו מוקדם ככל האפשר על-מנת שנוכל לתת לך מענה לבעיה ושנטפל בה בהקדם.

אין בידינו את השליטה על טיב השירות והאיכות שתקבל מכל בית עסק. מטרתנו היא שתממש את השובר שרכשת ושתהנה ממנו ככל האפשר. עם זאת, אם חווית חוויה לא טובה בבית העסק, נשמח ונודה לך שתכתב לנו ותעדכן אותנו בחווייתך הלא נעימה, ואנו נברר את העניין ונדאג שהלקוחות שלנו לא יחוו יותר חוויות לא נעימות באותו בית עסק.

במידה ונוצר מצב כזה, אנא דאגו ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו ולעדכן אותנו בנושא. אנחנו נדאג לפתור את הבעיה כך שבית העסק יכבד את השובר שלכם, במידה ולא, נזכה אתכם (בתנאי שהשובר בתוקף ולא נעשה בו שימוש).

אנא צרו איתנו קשר. נדאג למצוא לכם חלופה או לזכות אתכם כספית במידה והשובר שלכם בתוקף.

אנא צור קשר בהקדם האפשרי עם הספק לבירור ולקבלת מוצר חלופי. במידה וההחלפה אינה מתאפשרת, עומדים לפניכם 14 ימים מקבלת המוצר, להחזיר את המוצר לספק, בתנאי שהמוצר במצב חדש ושלא נעשה בו שימוש.

כל ביצועי התשלום באתר שלנו מאובטחים. נתוני האשראי מעוברים דרך חיבור PCI DSS  מאובטח. פרטי האשראי שלך לא נשמרים באתרנו או במאגרי האחסון שלנו. לפנייך שתי אפשרויות תשלום: PAYPAL  וכרטיס אשראי.

ניתן לשלם בתשלומים, בהתאם לתנאי העסקה

עפ"י החוק, יש לך 14 ימים להחזיר את המוצר מהרגע שקיבלת אותו, בתנאי שהמוצר באריזתו המקורית ושלא נעשה בו שימוש. צור קשר עם הספק וברר לגבי מדיניות החזרת המוצרים. לאחר שהספק יעדכן אותנו שהוא קיבל את המוצר חזרה בשלמותו כשלא נעשה בו שימוש, נפעל בהקדם כדי לזכות אותך כספית. יש לקחת בחשבון שלעיתים הזיכוי לוקח זמן, אנחנו עושים את המאמצים המרביים כדי שזה יקרה כמה שיותר מהר.

אם לא מימשת את השובר תוכל לבטל את רכישתו עד 14 ימים מהרגע שרכשת אותו, מלבד לשוברים של מוצרים, חופשה ונופש ומופעים שעליהם חלים תנאי ביטול נוספים.

בתחתית העמוד הראשי מצד שמאל מופיע "רוצים דילים/מבצעים חמים למייל?" הזן בתיבה שמתחתיו את המייל שלך ולחץ על "הרשמה".

לעיתים הדיוור מגיע לתיבת "דואר ספאם" או "קידומי מכירות", במידה וכך, הוסף את המייל שלנו לרשימת הכתובות הבטוחות, לאחר מכן הדואר יגיע ישירות לדואר הנכנס שלך.

בכל מייל שאנחנו שולחים לך, יש בסוף המייל קישור "הסרה מרשימת תפוצה", יש ללחוץ עליו ולהסיר את עצמך מרשימת התפוצה.